[Ossm-members] Пропаганда

Marjan Marjan linuksnet at gmail.com
Thu Mar 1 14:19:00 UTC 2007

Mislam deka Karpos pocna da go koristi linuksot, izleguva vo presret so
prostorii za prezentacija na sloboden softver, pa zatoa smetam deka kje saka
da podrzi i Linuks trening centar.
Inaku, ima mladinski klub Vavilon karsi policijata vo Karpos i drug klub
karsi pazarceto vo Vlae. I vo dvata kluba mi se poznati lugjeto i  mozam da
dogovoram sredba. Vo klubovite ima kompjuteri (moze da doneseme i nie) i
internet konekcija.
Ona sto treba da go napravime e da se sretnat site zainteresirani od nas i
na eden sostanok da se dogovorime, se razbira dokolku ima interes od nasa
strana.
Slobodno mozete da mi se javite na 070 744-766; 075 28-23-48 i kje se
dogovorime da se vidime