[Ossm-members] Пропаганда

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Mar 1 14:31:07 UTC 2007

На чет, 2007-03-01 во 15:19 +0100, Marjan Marjan напиша:
> Mislam deka Karpos pocna da go koristi linuksot, izleguva vo presret
> so prostorii za prezentacija na sloboden softver, pa zatoa smetam deka
> kje saka da podrzi i Linuks trening centar.

Ова нема врска баш. Презентациите беа организирани од страна на UNDP а
Карпош беше избрана како една од општините во која што ќе се презентира.
Се сомневам дека таму некој во општината воопшто разбира што е GNU/Linux
и слободен софтвер.

> Inaku, ima mladinski klub Vavilon karsi policijata vo Karpos i drug
> klub karsi pazarceto vo Vlae. I vo dvata kluba mi se poznati lugjeto i
> mozam da dogovoram sredba. Vo klubovite ima kompjuteri (moze da
> doneseme i nie) i internet konekcija.
> Ona sto treba da go napravime e da se sretnat site zainteresirani od
> nas i na eden sostanok da se dogovorime, se razbira dokolku ima
> interes od nasa strana.

Дојдете на наредното сподели знаење во вторник, повеќето од нас се таму
секој вторник.
--
Арангел