[Ossm-members] todo digest: некои идеи што може да се спороведат прилично лесно

Новица Наков novica at bagra.org
Thu Mar 1 18:38:32 UTC 2007

> Јас сум студент на ФЕИТ на кој му е дојдено времето за пракса.
> Радо би работел нешто поврзано со слободен софтвер.
> Сигурно ќе најдам и уште некој, ако се решите да го терате ова до крај.

Па, во суштина нема ние што многу да решаваме. Веројатно многу повеќе зависи
од тебе и од другите студенти. Доколку сакате пракса со слободен софтвер таа
ќе се изведе така што ќе пронајдеме некој проблем/потреба за организацијата и
заедницата кој ќе мора да го реши некој студент и тоа е тоа. И во моментов ми
текнуваат барем неколку работи кои би можеле да се направат.

Значи, не зборувам за некои proof-of-concept или вежбам-друпал-дома проекти,
ами за онакви што на крај ќе стојат некаде на интернет и кои што ќе можат да
се користат за нешто.

Печат јас ќе удирам само ако има задоволително решение на проблемот, нема да
удирам онака колку да го има.

--
Новица

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without
accepting it." - Aristotle