[Ossm-members] thunderbird start page

Новица Наков novica at bagra.org
Sat Mar 3 16:46:58 UTC 2007

> Здраво до сите,

Здраво,

> еве ги моите сугестии, преводот не е буквален,но мислам дека сеуште го
> задржува истото значење:

Ми требаше пола саат и помош од уште еден човек за да сфатам што уствари ми
предлагаш. :)

> заштитувате, заштитите, whatever....

ОК за ова.

> (Интернет мрежата <=> Интернет-от)

Ова ќе остане Интернет. А новата реченица е вака:
Воочете ја разликата. Глобална заедница предводена од <a
href="foobar">Mozilla</a>, која работи заедно за Интернет да биде подобро
место за сите, го развива и поддржува Thunderbird.

Добра идеја.

--
Новица

Beware of he who would deny you access to information,
for in his heart, he dreams himself your master.