[Ossm-members] Пропаганда

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Sat Mar 3 17:28:29 UTC 2007

On Saturday 03 March 2007 17:20, Misa Popovic wrote:
> Гемиџи,
>
> И јас се согласувам дека треба акција... и дека ние треба да им се
> јавуваме...
>
> ... само јас не го сфатив тоа на Уфо така.. Мислам дека на „сподели"
> треба да викаме што повеќе луѓе знаеме... посебно оние со кои сакаме
> да соработуваме во иднина. Најмалце што ние треба да се сектаришеме на
> етф...
>
> поздрав

Не е битно бе, ни јас не мислев во тој контекст, се разбира дека е потребна
соработка, само сакав да кажам дека некои работи треба да ги иницираме ние
(не дека не сме иницирале), наместо да чекаме да дојдат самите кај нас. Чист
пример ви е, ако се сеќавате со типот што сакал (не знам колку беше актуелно
тоа) да спонзорира набавување на 1000 Убунту дискови, идејата пропадна?
Зошто? Пошто чекавме да дојде тој на листа, на ова, на она...

Е во тој контекст..ништо лично.