[Ossm-members] Стринг

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Mar 6 11:58:53 UTC 2007

On 3/6/07, Jovan Naumovski <jove.mk at gmail.com> wrote:
> Здраво,
>
> преведувам metacity и налетав на ваков стринг - „Remove Window From
> Top". Се мисли кога прозорецот е ставен најгоре над сите други прозорци.
> Навистина ништо паметно не ми текнува, па се надевам дека некој можеби
> ќе смисли нешто.

Ако прозорецот е најгоре, тогаш наверојатно е и фокусиран т.е. избран.
Во програмите за DTP и во некои уредувачи за GUI има слични команди:
"Bring to front" "Send to back".

Предлози:
1. "Однеси го назад прозорецот"
2. "Однеси го прозорецот во позадина"
3. "Стави го назад прозорецот"
4. "Стави го прозорецот во позадина"
5. "Избери друг прозорец" (ова треба да е нешто како деселектирај го
позорецот, ама не ми идат зборовите сега)
6. "Отсрани го прозорецот од фокусот"

ПОЗДРАВ, Чомбе