[Ossm-members] Пиратерија ( беше Пропаганда )

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Mar 6 17:05:27 UTC 2007

On Tuesday 06 March 2007 17:33:18 Bozidar Proevski wrote:
> Во вторник 6. март 2007 17:11 Misa Popovik напиша:

> И што е најинтересно, алатките наведени на страницата се достапни и за
> Линукс :)

Не сите, и не сите се слободни како во Freedom of speech. Тоа и му го кажав
кога го испратив писмото до нив.

Пиратерија или не, БСА се штетници што сакаат да наметнат еден (или повеќе)
производи, Мајкрософтовите. Споделување на производи/медија што принадлежи на
неслободни авторски права е прекршок. Тоа е нивно право и избор кој ние колку
и да го оспоруваме е нивен личен. Дали е правилен или не, тоа е друго.

Ме интересира, нели и ИБМ се дел од БСА? Или халуцинирам?

Поздрав