[Ossm-members] Flash News: Creative Commons -- Споделете ја „Креативноста“

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Mar 6 17:29:34 UTC 2007

On Tuesday 06 March 2007 18:26:20 Stojance Dimitrovski wrote:
> Неделно време има статија за Creative Commons и тоа ГооооооЛеееееМаааааа!
>
> Ќе ги донесам исечоците денес на Сподели Знаење.  Неделно Време е 60 денари
> + Бал-Кан-Кан (ако не сте гледале А1 во брзо време ;) )
>
> И така...  колку да знаете :)
>
> А линк -- неможам да најдам... серверите им се спори.

Ок, кога сме кај дневен печат, во Вечер, во бројот од 28ми Февруари (среда) во
рубриката Хај и Тек имало прилог за Open Source (така ми беше кажано). Нема
онлајн верзија на прилогот, а уредничката на таа рубрика, Анета Пауновска,
пројави интерес за соработка со тоа што ќе им испраќаме материјали, по што
најверојатно ќе бидат објавени. Може да испратиме нешто за Лугола за скоро :)

Ова дојде како одговор на Соопштението до јавноста што го испратив, кое се
разбира стигна и до Вечер.

Поздрав