[Ossm-members] Скрипта

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Fri Mar 9 20:00:12 UTC 2007

Арангел Ангов напиша:

> Треба да се напраи скрипта или програмче која што ќе копира датотеки
> преку ftp, ќе им го менува името, ќе ги конвертира во друг формат и ќе
> ги реже на DVD после тоа. Кој е заинтересиран нека ми пише за детали,
> рок и пари.

„конвертира во друг формат“? Во каков формат се датотеките и во каков
треба да се конвертираат?

На што платформа треба да работи? Јас ќе ти направам скрипта за linux.
Можда можам скрипта и за Windows ама не сум успеал никогаш да изрежам
ДВД под Windows со cdrecord и пачевите за dvd. Во секој случај некој
друг ќе ти направи за под Windows во некое .NET сигурно подобро.

Ако некој друг дава пари нека биде free as in free speech. Ако ти даваш
пари ќе биде free as in free beer.

Ако не ти помогне никој тука пробај на http://www.rentacoder.com/ :)

--
Glisha