[Ossm-members] Скрипта

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Sun Mar 11 19:57:51 UTC 2007

Сценариото не е ништо страшно: во еден фолдер се појавуваат film.avi и
film.mp3 (овие не знам дали некој ги става, или скриптата ги собира со
ncftpget).
Се праи transcode, (ако не се стандарден битрејт и резолуција, можда ќе
треба resize, ово оно):

transcode -i ~/Videos/film.avi -V -y ffmpeg -F mpeg2video -E 44100 -b
128 -o Film -m film.ac3

после ова се појавуваат film.m2v и film.mp2. Се спојуваат во film.vob со:

tcmplex -o film.vob -i film.m2v -p film.mpa -m d

се генерира film.iso:

mkisofs -dvd-video -o film.iso ~/Video

и се прже на DVD:

growisofs -Z /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/cd=film.iso

Ако случајно нема медиум во режачот, компјутерот треба да бипка, да пушти
некоја музика, или некако да алармира, пошто на него нема монитор. Све ова
се прави автоматски, најверојатно со cron.

Тоа би било одприлика.
Јас имам некои обврски до петок, инаку ќе го склопев, ептен ми иде со bash у
последно време. :-)