[Ossm-members] Лугола/antipirates

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Mon Mar 19 17:44:51 UTC 2007

На пон, 2007-03-19 во 18:31 +0100, Aleksandar Balalovski напиша:

> Најчесто е. Али пошто кампањата не е сеуште започната, може да одиме со
> варијанта, ефтино легално решение? Тоа би значело дека сепак треба нешто да
> се плати. Идеите се добредојдени, се разбира.

Се што треба да се плати се луѓето што ќе го постават и оддржуваат тоа.
Тоа треба да им се каже на фирмите, друго не ги ни интересира многу
многу. Во споредба со неслободниот софтвер слободниот софтвер тепа и
тука, заштедува пари, една валидна поента која што ќе ја сватат.

--
Арангел