[Ossm-members] wikito na lugola

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Mon Mar 19 17:51:14 UTC 2007

On Monday 19 March 2007 18:45:41 Арангел Ангов wrote:
> На пон, 2007-03-19 во 11:49 +0100, Aleksandar Balalovski напиша:
>
> Вики за слободен софтвер, нели ќе го менуваше името? :)

Па го сменав де...на насловот види во прелистувачот, тоа што на главната
страна стои сеуште Викито на Лугола, е поради тоа што мислев дека за брзо ќе
ја смениме цела страна. Мартин (од Лугола) вети дека ќе направи прекрасна
главна страна, за скоро, еве дотогаш ќе го сменам :)

Ок, ова дојде добро како потсетување да ја средиме главната страна која и
онака е непрегледна.