[Ossm-members] Лугола/antipirates

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Mon Mar 19 23:25:30 UTC 2007

On 3/19/07, Aleksandar Balalovski <gemidjy at lugola.net> wrote:

> Најчесто е. Али пошто кампањата не е сеуште започната, може да одиме со
> варијанта, ефтино легално решение? Тоа би значело дека сепак треба нешто да

Ефтино. Скапо. Фак.

Кај добиваш слобода што е бесценета, па уште треба и да се ценкаш за
неа и да ја добиеш поефтино?!?!?! Бре мајката.

Total cost of ownership мислам дека треба да биде мерка, ама тука
влегуваат платените студии од Мајкрософт па FUD итн.

Јас најмалку се сложувам слободниот софтвер да се промовира како
ефтино решение.

Поисплатливо, да. Ама ефтино во никој случај не е.

Тој што сака да помине поевтино за слободата и моќта која ја добива
(од слободниот софтвер) и мисли дека е скап, нека си одбере
proprietary решенија.

--
Igor Stamatovski