[Ossm-members] Лугола/antipirates

Nenad Spirkoski spiki at verat.net
Tue Mar 20 12:01:23 UTC 2007

Во вторник 20. март 2007 11:10 Nikola Vanevski напиша:
> Има една друга работа заради која слободниот софтвер не фаќа корен.
> Поддршката.
BTW, Red Hat техничка подршка, според институции кои истражуваат ова област,
прошла година била оценета како најдобра, а во последните неколку години била
една од најдобрите

> Голема фирма сака да има кого да „фати за гуша" ако решението не
> функционира (од било кој разлог), и да инсистира тој „некој" да ја оправи
> работата во време кое се мери во часови.
Мислам дека е ептен мал број на фирми во МК кои кои имаат таква подршка. Ова
не е обид да се претставам како експерт, ниту познавател на ситуација во ИТ
секторот во МК. Според искуство во регионот верувам дека ИТ менаџери не ги
интересираат, и дури не го знаат право значење на клучните зборови како: SLA,
response time и сл.

Прееска видов на linux.net.mk статија за Инет. Еве го линкот каде што е
опишано каква подршка се добија за пари
http://redhat.inet.com.mk/index.cfm?19%25K%2EC%40%5F%27SABV%3F8%25%22%40%2D%3B%3ES6L%20%0A

> Значи, зад решенеието (нека е и
> слободно) мора да стои авторитет кој ќе гарантира (гарантира е клучниот
> збор) поддршка. Значи, не играат форуми, мејлинг листи и howto документи.
> Игра само телефон и нечие стасување на лице место во рок од часови (и тоа
> малку часови).
Подршка преку маил е најчеста кај сите.
Од кои фирми може да се добие таква (на лице место во малку часови) подршка во
МК?

> И за тоа не се жалат пари (нема да верувате ако ви кажам за
> колкави суми се работи, и тоа за решенија кои можат да носат вода на FOSS).
Таква подршка кошта многу повеќе од цената за лиценци и фигурира со голем
процент во TCO.

> И не игра ни аргументот „ама можете сами да си го модифицирате". Не го
> сакаат тоа, верувајте.
>
> Затоа, не удирајте на аргументот „ефтино". Никогаш. Стабилно, безбедно,
> компетентно - тоа се аргументи. „Ефтино" и „Можете сами" -  не.
> Заради ова, дајте акцент на мали и средни корисници, кои и да сакаат - не
> можат да плаќаат поддршка.
100% се согласувам...

> А јас сепак би се задржал на легалноста, т.е. на можноста да го замените
> софтверот од фирма која ве третира како потенцијални крадци, со еднакво
> фунцкионален софтвер за кој никој не ве гони и не бара лиценца. Мислам дека
> тоа е и идејата на целата работа.
Претпоставувам дека target audience на ова акција не се големи претпријатија
како ЕСМ и затоа „ефтино“ може да се користи како добар аргумент.

--
Are Linux users lemmings collectively jumping off of the cliff of
reliable, well-engineered commercial software?