[Ossm-members] лого и последен пост

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Thu Mar 22 13:22:17 UTC 2007

On Thursday 22 March 2007 14:10:42 Goce Mitevski wrote:
> Еве две филтрирани варијанти (една зелено-сива и една розево-сива) од
> 3д логото (боите се сега средени). Јас сум лично за зелено-сивото, но
> и розево-сивото не е ич лошо, само е различно.

Правиш прекрасна работа, само еден совет пошто си нов на листата. Користи
Reply на веќе отворени теми, бидејќи вака за секое дополнување на тема се
отвора нова нишка. Значи може да се дополнува нишката веќе отворена од
Новица.

Поздрав,

П.С.
И двете ми се убави, само тоа регулирајте го со ОИ амблемот (ова за оССМ).