[Ossm-members] лого и последен пост

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Thu Mar 22 15:26:16 UTC 2007

> Одлични се твоите варијатни, може да го направиш да има шест дела?
>
> Така нема да биде логото на ОИ'84 само ќе се наслутува на него, а ќе се
> задржи темата. Мене ми личи на маса.

Ако се шест дела, се губи формата па треба да биде или предолга или
преширока. Формата се задржува ако се 8 објекти, ама тогаш се
зголемува празниот простор во средината и уште повеќе личи на маса.

> Користи Reply на веќе отворени теми, бидејќи вака за секое дополнување на тема се
> отвора нова нишка. Значи може да се дополнува нишката веќе отворена од
> Новица.

Како се прави reply на стара/постоечка нишка преку Gmail? Се
регистрирав на листава по отворањето на темата, така што првата нишка
никаде не ми фигурира како email порака.