[Ossm-members] Речник на термини

Новица Наков novica at bagra.org
Sat Mar 24 08:29:39 UTC 2007

http://isengard.unet.com.mk/~georgi/ueb/?s=02052005001

> Има ли нешто преведено од Sunbird досега? Немам многу преведувачко
> искуство но би сакал да пробам... Совет/Коментари?

Во добар момент ти текнало да го правиш ова:
http://weblogs.mozillazine.org/calendar/2007/02/05_status_and_release_plan.html

String freeze зе не-en-US локале на 30 март.

Процесот на локализација за Sunbird ми се чини е ист како за
Firefox/Thunderbird.

Најлесно ми се чини вака:
1. Треба да го собереш en-us l10 од cvs.
2. Ако е потребно - да ја конвертираш структурата на директориумите како за
не-en-us.
3. За земеш најнова верзија од Mozilla Translator.
4. Да пробаш да искоритиш нешто од постоечките преводи.
5. Да направиш целосно и точно mk дрво што Дамјан ќе може да го качи на cvs до
30 март за да има официјални билдови..

--
Новица

Live life on the edge but try to stay on topic.