[Ossm-members] Речник на термини

Новица Наков novica at bagra.org
Sat Mar 24 21:49:59 UTC 2007

> Ќе се потрудам до 30ти, не гарантирам дека имам и куп други обврски.

:) колку што гледам, има околу 1900 нови стрингови ако се бутне во исто место
со firefox/thunderbird.

Ако сакаш, да се најдеме на irc или сл. и да ти објаснам како најлесно да го
средиш ова со cvs, MT други преводи и сл.

> Уште нешто. верзијата која за изградив е 0.6а1, а линкот што ми го прати
> вика краен рок за верзија 0.5 е 30ти Март. Можно ли е да има некој
> конфликт?

Немам појма за тоа.

--
Новица

Beware of he who would deny you access to information,
for in his heart, he dreams himself your master.