[Ossm-members] Sunbird на македонски

Ivan Stoev i_stoev at mt.net.mk
Mon Mar 26 03:40:02 UTC 2007

Отворив нова нишка дека насловот е сепак посодветен од „Речник на
термини“. Значи Sunbird е речиси преведен на македонски, треба да се
допреведе инсталерот и да се поправат грешки.

Слика од екранот може да видите овдека:
http://www.lehigh.edu/~ivs209/sunbird-mk/sunbird-mk.png

а во sunbird-mk ги ставив jar датетеките ако сака некој да ми види до
кај сум па (уште подобро) и да ми укаже на грешките. Помош е добродојдена!

Новица, фала за понудата за помош, се снајдов добро со Mozilla
Translator и успеав нешто да искористам од преводите на Firefox и
Thunderbird.

Веќе спомнав, тестирано е на 0.6а, треба да се прати превод за 0.5, па
се надевам некој ќе може да ми помогне да симнам 0.5 преку CVS дека јас
не успеав да најдам како.

И бидејќи времето за праќање се ближи би сакал да прашам што понатаму...
Треба да се пратат на Дамјан или? Дамјане, кај си ти? :)

Иван