[Ossm-members] Sunbird на македонски

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Wed Mar 28 02:10:08 UTC 2007

> Отворив нова нишка дека насловот е сепак посодветен од „Речник на
> термини“. Значи Sunbird е речиси преведен на македонски, треба да се
> допреведе инсталерот и да се поправат грешки.

Sunbird е додаден во tinderbox што значи сега се прават build-ови и на
македонски:
http://tinderbox.mozilla.org/showbuilds.cgi?tree=Mozilla1.8-l10n-mk

Овде веќе се појавија .mk. build-ови за windows така да може да се
пробаат .... претпоставувам дека денес (28-ми) негде во 18 часот по наше
време ќе се појават и Linux и нешто покасно (if anyone cares) Mac OS X
build-ови:

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/calendar/sunbird/nightly/latest-mozilla1.8-l10n/

Епа, Иван со среќа :)

--