[Ossm-members] Sunbird на македонски

Ivan Stoev i_stoev at mt.net.mk
Wed Mar 28 08:05:22 UTC 2007

Damjan Georgievski wrote:

> Sunbird е додаден во tinderbox што значи сега се прават build-ови и на
> македонски:
> http://tinderbox.mozilla.org/showbuilds.cgi?tree=Mozilla1.8-l10n-mk

Фала ти многу за помошта и за сите инструкции. Пријатно се изненадив
кога видов дека нешто што сум работел преку викенд сега е веќе достапно
за симнување преку Mozilla :) Еве што има ново:

Ги поправив сите грешки што успеав да ги најдам, додадов кирилични
access keys таму каде што немаше. Речиси сите преводи за инсталерот ги
превземав од firefox-mk локалето. Фалеше опис на Sunbird во
custom.properties и самиот напишав нешто, ама можеби треба да биде некој
официјален опис од Mozilla... Сепак преводот е комплетен.

Направив patch користејќи
cvs diff -u8p . > calendar0.5-mk-p1.patch
во calendar папката. Се надевам во ред е бидејќи ова е првиот patch што
сум го направил. :) Еве го линкот:
http://www.lehigh.edu/~ivs209/sunbird-mk/calendar0.5-mk-p1.patch

за секој случај ја ставив папката calendar во zip формат:
http://www.lehigh.edu/~ivs209/sunbird-mk/calendar.zip

Штом ќе ги внесеш промените во CVS и ќе се направи build, би сакал да ги
замолам сите на листава да ја превземат бинарната верзија за да го
„тестираат“ преводот. Горе е линкот за превземање од Tinderbox. Доколку
има фрази што не се соодветни или се збунувачки, слободно кажувајте, :)

Иван