[Ossm-members] Sunbird на македонски

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Mar 28 16:48:15 UTC 2007

> Па јас преводите што ги правам во Mozilla Translator се извезуваат
> дирекно во локалната копија од CVS во l10n/mk/calendar. Ако направам
> checkout, нема ли да ги изгубам преводите што си ги направил? т.е.
> постарата верзија да се запише врз поновата?

Не, checkout ги симиња само промените од серверот ... ако има конфликт во
промени кои јас сум ги правел и ти (да речеме, иако не правам промени ја) ќе
ти јави и ќе го решиш тоа рачно. Твоите промени ќе си останат недопрени.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me
spread!