[Ossm-members] Некои прашања за состојбата на НВО оССМ

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Thu Mar 29 15:36:34 UTC 2007

On Thursday 29 March 2007 17:28:56 Дамјан Георгиевски wrote:

> Не гледам што е поентата на постоење уште едно НВО .. кога и едното не
> функционира којзнае колку многу...
>
> Ако ти треба НВО ете ти го.

Хах, ова не е играчка па да дојдам да ја земам. Се работи за познат терен,
регистрации, и сл. Не сакам да продолжувам работа на НВО кое, искрено имам
слика дека пропаѓа :( Значи подобро да се формира ново, знам ако сакаме да го
спасиме треба да делуваме арно ама Лугола и оССМ си имаат иста цел, но
различни начини на остварување, различни луѓе, сепак се работи за различни
градови. Мислам дека нема да е возможно да се превземе работата од оССМ во
Битола, па макар и Скопје да бидам..јас нема да бидам тој што ќе се труди да
го спаси Слободен софтвер Македонија, бидејќи имаме и доволно работа овде
(Битола), затоа може да се формира ново НВО со здраво и цврсто тло кое ќе
работи активно. Активно.

Поздрав