[Ossm-members] Некои прашања за состојбата на НВО оССМ

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Mar 30 14:27:27 UTC 2007

Не одговори на прашањето што ти го поставив... ај да бидам појасен ... пред да
помисли некој дека се дешава некој конфликт и поделба :)

Одржување на НВО воопшто не е sexy работа ... всушност е pain-in-the-ass и
троши ресурси (човечки, материјални итн)...

Затоа те прашувам која е поентата на правење уште едно НВО, т.е. трошење на
дупло ресурси за истата работа... Може ставрно имаш причина - ама не кажа што
е... мене ми е само да немаш грешка во причината.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me
spread!