[Ossm-members] Vista презентација во Македонија

Viktor Stojanovski stojanovski.viktor at gmail.com
Fri Mar 30 18:56:59 UTC 2007

On 3/30/07, Goce Mitevski <goce.mitevski at gmail.com> wrote:

> Луѓето ги интересираат малите работи и затоа мислам дека не треба да
> се става акцент на Виста како на пропаст. Виста е за слабите и
> плашливите а Линукс за храбрите. А начини тоа да се соопшти има
> бесконечно многу.
>
> Еве уште неколку фини реченици:
>
> Уметноста не познава граници, па затоа во Линукс никој не ти забранува
> да слушаш и гледаш што сакаш и колку сакаш.
>
> Линукс е лесен како пердув, зашто нема DRM*
> („убава" дефиниција за DRM - не ми доаѓа во моментов)
>
> Тоа што немаш пари за скап софтвер, не те прави виновен. Линукс нема
> [...]

Ова е веќе нешто, само со ваков пристап може да се постигне нешто. И не мора
утре да ги поделиме флаерите за да не испадни дека ја користиме гужвата што
тие ќе ја направат, а ќе направат гужва сигурно бидејќи се моќни финасиски а
ние не можиме да се носиме во тој дел со нив. Мислам дека подобро да биде
друг ден.
--
<<<Stojanovski Viktor>>>