[Ossm-members] Vista презентација во Македонија

Stojance Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Fri Mar 30 20:51:12 UTC 2007

On Fri, 2007-03-30 at 22:36 +0200, Misa Popovik wrote:

> Стојанче, понеси ги флаерите.
>
> Дечки, некогаш е добро да се има афирмативен пристап, некогаш не. Не знам од
> кога ја следите состојбата, но Мајкрософт Македонија, а веројатно и
> Мајкрософт насекаде, води негативна кампања против слободниот софтвер.

1. Не ги носам флаерите _утре_, нека биде некој друг ден. Не се работи
за тоа кој кој ќе го искористи туку само за култура. Како ти би се
чуствувал после толку пари дадени и уште милион други заебанции за да се
организира таков настан да ти дојде некој 200 пати понемоќен од тебе и
да вика моето е подобро од ова на овој кој го направил се` ова.

2. Можно е да добиеме спротивен ефект, антиреклама, да се обрукаме само
поради причините кои ги наведов погоре.

Толку...

Стојанче