[Ossm-members] Vista презентација во Македонија

Misa Popovik popmisa at gmail.com
Fri Mar 30 21:10:42 UTC 2007

On Friday 30 March 2007 22:51, Stojance Dimitrovski wrote:
> 1. Не ги носам флаерите _утре_, нека биде некој друг ден. Не се работи
> за тоа кој кој ќе го искористи туку само за култура. Како ти би се
> чуствувал после толку пари дадени и уште милион други заебанции за да се
> организира таков настан да ти дојде некој 200 пати понемоќен од тебе и
> да вика моето е подобро од ова на овој кој го направил се` ова.
>
> 2. Можно е да добиеме спротивен ефект, антиреклама, да се обрукаме само
> поради причините кои ги наведов погоре.

Неможам да те натерам да ги донесеш. Но поентата е следна:

Не е првпат некој да искористи туѓа кампања за да ја промовира својата идеја.
Еднаш тоа беше направено на Мајкрософт Визија од членови на ОССМ.

Каде ја гледаш неправдата? Ние не би искористиле ниту еден штанд, ниту со било
што не би попречиле некој што ќе се упати кон собирот да стигне таму. Тоа што
ние го користиме е публицитетот изграден од Микрософт, кој ќе привлече луѓе
за да испратиме порака.

Целиот овој настан е дволичен. Тие не се компанија чиј бизнис модел се заснова
на комуникација со заедницата на корисници, па да се собираат на плоштад,
туку со лобирање по канцеларии на владини институции, директори на компании и
универзитети, кои им помагаат нивниот продукт да стане стандард.