[Ossm-members] во врска со бројот...

DZvonko Nikolov dzvonko7 at nerdshack.com
Thu May 3 23:27:48 UTC 2007

Georgi Stanojevski напиша:
> Bozidar Proevski напиша:

> Абе легално е.
>
> Во америка тој DMCA законот ги прави нелегални и работите со кои можеш
> да направиш повреда на копирајт не само повредата.
>
> Тоа е идиотско и кај нас нема такво нешто.

Ќути, не кажувај. Ќе побрзаат да донесат таков закон и кај нас само
да не сме подолу од „браќата“ Амери и „меѓународната заедница“. ;-)
Плус, како може нешто толку идиотско да го нема кај нас, а? ;-D

Легално е, не се секирај. И да не е, нема кој да те гони и суди.
За поголеми криминали ништо не прават, камо ли за такво нешто.
Замисли да ти дојдат полуписмени полицајци (со школо од два часа и голем
одмор)
да те апсат за број кој неможат да го прочитаат, а камо ли да разберат
зошто те апсат.
Личи на добра шега. И шега е.

> И така финтата со маичките ќе ја сфатат 5 луѓе.
Ова со маиците е супер. За да не сфатат само 5 луѓе, зошто не ставите
некое кратко објаснение со бројот? Како на пр:
напред и назад горе бројот а подолу HD-DVD Processing Key или
HD-DVD Processing Key напред а бројот на грбот или
напред „string of numbers and letters are not copyrightable“ а назад
бројот или
напред „Wanna know what’s so important about me? а назад бројот или
(провокативно) напред „пробај ме, ти стојам на располагање“ а назад
бројот или
напред „одсега сум сечиј“ или „секој може да ме користи“ а назад бројот или
напред „decrypt and watch HD-DVD movies“ а назад бројот или
нешто слично. На ракав може Лугола или ОССМ.

Само предлог. Колку да не е сувопарно и да чекате некој да праша, туку
да се
испровоцира. Може некоја уметничка душа и да се потруди ликовно да го
дотера.
Убави букви, сенка некоја, ефектче некое, пингвинче мало колку за шмек итн.
Кога ќе се штампа, барем да биде нешто убаво и ефектно.

Поздрав
Ѕвонко Николов