[Ossm-members] Сподели знаење #13 на 15 мај + други работи на 15 мај

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Wed May 9 16:50:02 UTC 2007

Новица Наков напиша:

> Бидејќи поголема екипа од Скопје патува за Ниш викендов, останува тие што се
> во Скопје да подготват СЗ. Јас си мислев дека нешто за кајмакот ќе биде добра
> идеја да се презентира...

Друга идеја за презентација за веб апликации имав јас.

Пошто тапа сум во спремање и зборење на такви „power point“ презентации,
а убаво е да збориме нешто за Django и другите web рамки( framework?).

Знам Дамјан, но може било кој друг, што знае некој друг web framework
(пр. Turbogears, Ruby on Rails...) да направиме нешто како споредба на
двa web frameworka во живо.

Дајте идеја за некоја проста веб апликација и ќе почнеме двајцата од
нула да ја правиме еден во еден framework друг во другиот и да
коментираме заеднички зашто нешто е боље кај едниот зашто кај другиот.

Јас можам со Django, а другиот немора да е Turbogears, може некој што
работи со Ruby on Rails да биде. Ако некој е доволно сигурен може дури и
 во PHP, JSP, .NET да пробаме?

Апликацијата за може да биде нешто како систем за blog или исто доста
проста апликација и ми се допаѓа е нешто како http://skrati.net
(http://tinyurl.com) да направиме.

Ако несака никој во друг framework, ќе пробам јас сам да ја правам во
Django само, како што Дамјан правеше во Turbogears минатиот инсталфест
или па ќе зборам за Кајмакот како апликација нешто.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!