[Ossm-members] во ниш ништо нема да се случи

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Fri May 11 07:33:20 UTC 2007

On 5/10/07, Новица Наков <novica at bagra.org> wrote:

> ако ја направите цакуп пакум оваа до вечер јас ќе ја испечатам утре и ќе
> удрам печат.

Супер. Јас се нафаќам да ја избркам групната карта, само прво дајте
информации и пари :)
Во основа списокот не мора да биде испечатен, може да биде и напишан
на рака, али да има печат.

Значи ни треба Име и презиме и Година на раѓање

1. Новица Наков
2. Дамјан Георгиевски
3. Игор Стаматовски
4. Јован Костовски 1980
5. Георги Станојевски
6. Арангел Ангов
7. Златко Трајчески
8. ?????

Ве молам сите кои ќе одите во Ниш да допишете година на раѓање до
вашето име (ако некој фали слободно нека се допише).
Ова мора да го завршиме денес.Ако некој се откажува од одење нека каже
за да си ги тераме работите со картите секој сам.

Јас би го земал списокот и парите за средам со групната карта. Ајде
кажувајте каде одговара да се најдеме за примопредаја на пари за
карта.
Мојот предлог беше 18и30 денес (петок) пред Ристиќева, на плоштад, ама
освен Новица кој неможе да дојде, никој ништо не кажа.

Ако не ви одговара кажете друго зборно место, само да не биде на
железничка во сабота во 06:00

ПОЗДРАВ, Чомбе