[Ossm-members] Лугола во Прилеп , 25 мај во кафуле Апореа

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Fri May 18 12:43:06 UTC 2007

Здраво Гикови и Гичици,

Лугола благодарение на Гоце Андоновски од Прилеп, во петок на 25 мај гостува
во Прилеп во кафулето Апореа, со презентации и Инсталфест за заинтересираните
гости.

Сеуште немаме конкретна агенда кој и што ќе зборува, но од прилика се
договоривме од Лугола да настапат, јас, Павле и Јове или Влатко (ќе се
договориме утре на состанок детално). За сите од Прилеп - обавезно да сте
таму! За останатите кои сакаат да присуствуваат може да се координираме преку
листава или преку Гоце (и тој ја чита листава).

Поканети се и НВО „Слободен софтвер Македонија“, знам дека сте зафатени, но
бидејќи таков муабетот направивме со Гоце, дали има шанси да присуствува
некој од вас и да даде презентација? Скопје <-> Прилеп е 130км. и со
автомобил е 700 денари бензин и час и 20мин. возење.

Се разбира после ќе следува дружење и разонода по Прилепската калдрма и банана
десерт по прилепскиот Ширден...ууупс..не! :)

Ај поздрав

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info