[Ossm-members] psi-0.11 на македонски

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon May 21 14:27:00 UTC 2007

> psi е во rc фаза... рана верзија на преводот има овде:
> http://www.softver.org.mk/novica-files/psi/psi_mk.qm
>
> кој може и кој користи молам тестирајте.

како? што да правам со фајлот?

ахххх ...

ок, за тие што не знаат... фајлот се става во /usr/share/psi
или /usr/local/share/psi (зависи каде е инсталирано psi-то).

После во psi-то одите на Change profile (во главното мени е), и таму имаа
опција да го смените јазикот (треба да се појави опција „македонски“).

BTW едно време можеше да се стави psi_mk.qm фајлот и во ~/.psi/ но иако psi-то
го препознава и дава во профилот да избереш македонски, после тоа не е
преведено.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа