[Ossm-members] sfd2007

Toni Kostov toni.kostov at gmail.com
Sun May 27 10:40:57 UTC 2007

> П.С. Сите ќе нарачуваме по 10 ЦДа убунту, кубунту и xubuntu или ќе
> направиме специјална нарачка да ни пратат поголема количина?

Еднаш самоиницијативно нарачав 10 ЦДа убунту и после си имав проблеми на царина (демек максимум што можело да се нарачаат биле 5 - а, и оваа бројка сигурен сум дека од око ми ја нафрли цариникот). Држ-недај беше едно 30тина минути, и конечно ги земав со опомена дека ќе ми земат податоци од лична карта и нема да смеам да нарачам уште еднаш. Ви се верува ли? Баш би нарачал уште еднаш да видиме што ќе се случи! :)
Царина е посебна институција. Колку да се насмееме, еве уште еден пример: Кога излегоа Библија едициите, првите книги со ЦД-а, шампионите од Царина бараа потврда од МВР за увоз на религиозна литература :)))) Од МВР се згазија од смеење!
Така, не се знае што е подобро - да се нарачаат 10 парчиња по човек, или 100 парчиња на име на Слободен Софтвер.
Со Царина нема заебанција!

Поздрав,

Тони Костов