[Ossm-members] sfd2007

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sun May 27 13:41:05 UTC 2007

On 5/27/07, Toni Kostov <toni.kostov at gmail.com> wrote:
> Еднаш самоиницијативно нарачав 10 ЦДа убунту и после си имав >проблеми на царина (демек максимум што можело да се нарачаат биле 5 - >а, и оваа бројка сигурен сум дека од око ми ја нафрли цариникот).

Bloody fcuking customs :-/
По прописите сета стока со вредност под 60 евра не се царини, е сега
незнам дали има некои нови специјални срања за цд-а.

Canonical става вредност на пратката 0.5 евра така да не би требало да
има проблем. До сега цд-ата што ги нарачував ми ги задржуваа у пошта и
ми праќаа известување за подигање на пратка, одев во поштата на
железничка со лична карта и не сум имал проблем за подигање.

Да не е ова нешто ново? Ај да се распрашаме... Има ли некој "другарче" цариник.

Ако порачуваме поголема количина ЦДа (1000+) и ептен мора да се плати,
да бараме некој спонзор да ни ги плати трошоците.

ПОЗДРАВ, Чомбе

--
Advice for software developers and horse racing enthusiasts: Avoid hacks