[Ossm-members] sfd2007

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Sun May 27 16:07:23 UTC 2007

Jovan Kostovski напиша:

> Bloody fcuking customs :-/

Не ми вреѓај колегите :-)

> По прописите сета стока со вредност под 60 евра не се царини, е сега
> незнам дали има некои нови специјални срања за цд-а.
>
> Canonical става вредност на пратката 0.5 евра така да не би требало да
> има проблем. До сега цд-ата што ги нарачував ми ги задржуваа у пошта и
> ми праќаа известување за подигање на пратка, одев во поштата на
> железничка со лична карта и не сум имал проблем за подигање.
>
> Да не е ова нешто ново? Ај да се распрашаме... Има ли некој "другарче" цариник.

Еве јас. Со таква цена (0,5 евра) обично се праќаат мостри што не можат
понатаму да бидат предмет на продажба. Според логиката на цариниците, ти
примаш 10-100 цд-иња со намера понатаму да ги продаваш и сакаат да ти
наплатат царина. Тоа што во фактурата пишува 0,5 евра ним малку им значи
оти често се случува увозникот со извозникот да се договорат на
фактурата да пишува помала цена од нормалната и цариниците имаа посебен
каталог на просечни цени за сите производи и ако е помала ценат од таа у
каталогот они ќе ти наплатат царина по таа цена, плус казна.
Тоа е од правна гледна точка. Ја до сега не сум имал проблеми со тие
цдиња, никогаш не мои земале ништо освен 80 денара за царински преглед.
> Ако порачуваме поголема количина ЦДа (1000+) и ептен мора да се плати,
> да бараме некој спонзор да ни ги плати трошоците.

Најверојатно ќе треба царина за 1000+ цдиња.