[Ossm-members] преводи на федора....

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue May 29 15:09:06 UTC 2007

На вто, 2007-05-29 во 17:00 +0200, Aleksandar Balalovski напиша:
> Што добива заедницата од ова? Јас мислам дека тоа ќе е индивидуална добивка,
> што не е лошо. Нека се оди со попуст за сите промотори на слободен софтвер од
> заедницата. :) 50% или така нешто (ако веќе сакаме РХЦЕ).

Кој ќе ја заврши работата нека добие награда, не гледам проблем тука. Не
може некој да не работи ништо и да биде награден.

> Најдобро би било да се обезбеди нешто во вид на опрема, што знам, опрема за
> локализација за оССМ ? Нема да е лошо. Проектор, исто така. Простор
> исто...или нема пореба...така нешто.

Добро еве и ова го зимаме во предвид иако јас лично мислам дека многу
потешко ќе ги убедиме нешто вакво да дадат. Нека решат тие што ќе
преведуваат. Who's in?

--
Арангел Ангов
Веблог: http://ufo.linux.net.mk