[Ossm-members] преводи на федора....

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue May 29 17:14:24 UTC 2007

On Tuesday 29 May 2007 19:08:41 Jovan Kostovski wrote:
> 5000 ЦДа (Федора и Опен ЦД )за СФД секоја година ми изгледаат ок ;)
>
> Инаку Федора не е тапа дистрибуција (проблем се законите во Америка)

И мене ми изгледа како најразумно решение. Се разбира, преведувачите нека
имаат ројалитети плус, но ако може заедницата да има придобивка зошто да не.
Патем, Федора не е тапа, го делам мислењето на Јован во таа насока, ако на
некој не му се допаѓа, моќта во сето ова е дека може да ја направи подобра.
Истото се случува и со Убунту - лоши критики :) Јас повеќе би играл на
Убунту, како што реков, ама нема смисла Инет да поддржат дистрибуирање на
не-РедХет дериват, нели? :)

Поздрав

--
Aleksandar Balalovski