[Ossm-members] Предлог

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Wed May 30 10:07:45 UTC 2007

Во среда 30. мај 2007 10:52 Igor Stamatovski напиша:
> Собир ќе има на сподели кино + (летно сподели знаење)  следниот
> вторник, ќе глеаме ТЕД и ќе инсталираме Intel classmate PC.

Ова летно СподелиЗнаење е само како идеја или веќе има нешто конкретно?
А за ТЕД, еве еден предлог од мене  (го имам и симнато...)
http://www.ted.com/index.php/speakers/view/id/112

> BTW кој може нека најде кој, каков, и како се инсталира linux на ова чудо.

> Класичен собир на корисници на слободен софтвер, hacker-и, geek-ови
> подразбира компјутери.
> Значи НЕМА ШАНСИ без компјутери.

Претпоставувам дека Благоја алудира на фактот што додека еден зборува (за што
и да е), некои си се занимаваат со компјутерите, наместо да слушаат...
(ама само претпоставувам...)

> За се друго може да зборуваме, ама
> мислам дека и од тоа е доста, а ионака има уште многу работа
> http://wiki.lugola.net/index.php/Вечна_TO-DO_листа, јас во сабота
> неможам да дојдам, ама на сподели кино сигурно ќе бидам таму како
> впрочем се надевам и заедницата :)
>
> Иако мислам дека пак почнавме да боиме. Хинт http://www.bikeshed.com/

И тоа со масни боички :)

> Поздрав