[Ossm-members] Предлог

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed May 30 13:59:37 UTC 2007

На сре, 2007-05-30 во 13:34 +0200, Blagoj Kapsarov напиша:
> Не се работи за тоа кој колку работел и кој колку ќе сработи, јас
> денес 20 пати ја отворив TO-DO листата и скоро сите работи од таа
> Вечна листа што е таму се сработени, ако грешам дајте ми работа еве
> што не е сработена од превод или од дизајн да се вклучам.

Какви глупости ме тераш да правам сега, да ти пастирам работи од TODO
листата за да видат сите дека има незавршени работите.

1. Преведи го GIMP и оддржувај го преводот.
2. Централно место за локализација - http://bugs.softver.org.mk/task/101
3. Нов изглед/функција на softver.org.mk
4. Уште банери за споделизнаење - ќе требаат за од септември
5. Текстови за слободен софтвер на мк.википедија

Набројав пет работи кои што треба да се сработат. Значи работите *НЕ СЕ
СРАБОТЕНИ* ок?

Ете вклучи се.
--
Арангел Ангов