[Ossm-members] Предлог

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed May 30 17:00:16 UTC 2007

> Пример (не се фаќајте за него како слеп за стап):
> Пр. Еј како би било да ставиме нешто друго наместо ФлајСпреј?
> Одг. НЕ МОЖЕ! Овој ни е супер.

одговорот секогаш бил, „направи и ќе користиме друг“ ... ако не се лажам ти
едно време ќе правеше Trac инсталација?

мене лично флајспреј баш и не ми се допаѓа, ама тоа го имаме и брка работа.

> На последното СподелиЗнаење дојде Митко Вета, студент на ФЕИТ, со спремна
> презентација за виртуелизација со qemu и готови функционални вирт. машини.
> Си замина помалку разочаран и со коментарот „Ќе помислам дали уште еднаш да
> дојдам“...

и што со тоа?
секој треба да си помисли дали уште еднаш ќе дое и зошто воопшто доаѓа.

anyway немавме проектор, а ни време... дел од зацртаниот план се реализира,
дел не... и што сеа.. секогаш има и другпат.

> 4.
> Како стои ОССМ со мрежни ресурси?

не стои

> Јас постојано го притискам Игор за
> terminologija.org.mk, а тој ми вели дека им треба svn-сервер, а немаат.
> Некој спомна централно место за локализација, кај ќе биде тоа хостирано? До
> кај е работата со таа машина што требаше да биде сервер?

серверот еве го тука во Оннет стои - чисто на моја доверба.
кајмакот е на него и тоа што ваљда ќе биде новиот сајт на слободен софтвер.

> Еве ЈАС се нафаќам
> да ја средам со виртуелизација со Xen. (Во Centos, ако не ви пречи)

Што во Centos?

> 5.
> Несериозност на листата (ова го слушнав од личност која само ја набљудува
> листата)... Јас не се согласувам целосно, ама има моменти...

јеби га, не се сите луѓе сериозни и не знам зашто би требало да бидат

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа