[Ossm-members] Предлог

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed May 30 17:15:54 UTC 2007

> „Нетранспарентност“

> Треба на листата да се (об|на)јави за настани што ја тангираат
> _организацијата_, пример разни состаноци, средби со фирми, а не
> „Ние отидовме, ние бевме, ние решивме...“.

Мене ме повеќе ме чуди зошто нема повеќе луѓе кои ќе кажат „ние отидовме, ние
бевме“ (не знам кој решил било што за било што).... ТОА Е СУШТИНАТА НА
ПРОБЛЕМОТ!!! ... дека никој кур не го боли да мрдне со мал прст..

е ама ако некој друг мрдне со неколку прсти... тогаш е проблем, зошто не си не
известил... Божо, еве одма ти кажувам НЕ ТЕ ИЗВЕСТУВАМ за тоа каде одам или
што правам. Бркај луѓе, смисли проект, дојди по печат и потпис и ќе ги
добиеш ... само не ми кажувај мене што да правам, жал ми е, ама јас ќе си
правам јас како што си мислам.

> Аргументирањето за статутот што го даде Дамјан на последното СподелиЗнаење е
> валидно, ама принципот не е. Значи подобро е „ПОСЛЕДЕН ПОВИК ЗА ДОНЕСУВАЊЕ
> НА СТАТУТОТ“,

(ај може ова за статутот ќе умре некогаш)

Статутот не ја тангира организацијата. Организацијата ја тангира
нефункционирање на органите што според стариот статут постоеја (меѓу
другото).

Иначе сите се присутни за „ПОСЛЕДЕН ПОВИК ЗА ДОНЕСУВАЊЕ НА СТАТУТОТ“ ама после
тоа пак никој го нема за „ИСПОЛНУВАЊЕ НА ОБВРСКИТЕ ОД ИСТИОТ“.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа