[Ossm-members] Проблем со X

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Fri Nov 9 17:08:43 UTC 2007

Aleksandar Balalovski wrote:

> My bad, Не видов дека дал линк до пастиран xorg.conf

> Може да е проблемот да Xorg направи грешен probe и земе во предвид
> други резолуции, пример 1280x960 како што ми правеше Федора пред да
> сменам Modes ;)

Мене не ми јасно кои драјвери Ти ги имаш инсталирано.
Стојан и Балал шо зборат тие модули ги имаш со самата инсталација.
Доколку ги имаш инсталирано драјверите од ATI тогаш во твојата
конфигурација би требало да стои точно вака:
Section "Device"
    Identifier  "Card0"
    Driver      "fglrx"
    VendorName  "ATI Technologies Inc"
    BoardName   "RV350 AQ [Radeon 9600]"
    BusID       "PCI:1:0:0"
    Option      "XAANoOffscreenPixmaps"    "true"
EndSection

Значи ова ти е ако ги имаш инсталирано драјверите на ATI
еве врска http://ati.amd.com/support/drivers/linux/linux-radeon-prer200.html
Ако ги немаш инсталирано да си ги инсталираш затоа што покажуваат
незамисливи подобри перформанси од модулите radeon и ati.

Поз.