[Ossm-members] Проблем со X

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Fri Nov 9 18:51:15 UTC 2007

Aleksandar Balalovski wrote:
> Е како да не, незамисливо, ко небаре тој 3D графика работи нешто или
> мора да ја цица графичката колку што може.. јас не ги користам на
> пример поради тоа што не се слободни и не ми требаат, ati suits fine..

Не можам да се согласам со тебе :)
На мене при избирање на датотеки и отворање на датотеки графиката ми кочи.
Дали е тоа radeon или ati модулот никогаш не се покажале во добро светло.
Јас ги користам драјверите на ATI и на мене ми се супер.
Плус тоа AMD ги отвори драјверите на ATI значи развојот се одвива во
добра насока :)
Дали работам 3Д или не за мене секогаш подобро работат драјверите од ATI.

Поз.