[Ossm-members] Проблем со X

Toni Kostov toni.kostov at gmail.com
Fri Nov 9 18:58:01 UTC 2007

On Nov 9, 2007 7:51 PM, Зоран Димовски <zoki.dimovski at gmail.com> wrote:

> Плус тоа AMD ги отвори драјверите на ATI значи развојот се одвива во
> добра насока :)
> Дали работам 3Д или не за мене секогаш подобро работат драјверите од ATI.

Ок. Таман за ова сакав да прашам.
Користам Ubuntu 7.10 на лаптоп со графичка картичка ATI Mobility Radeon
X1600. Кога инсталирав 7.04 имав проблем со драјверите за графичката. Потоа
се случи отварање на драјверите на ATI и ништо понатаму не сум слушнал. Што
се случува со драјверите? Извадија ли ATI или било кој друг нови драјвери
(за поновите графички картички) за под Линукс (конкретно за Ubuntu ме
интересира)?

--
Тони Костов