[Ossm-members] Проблем со X

Marko mark0d0da at gmail.com
Sat Nov 10 21:56:49 UTC 2007

On Saturday 10 November 2007 01:29:14 Дамјан Георгиевски wrote:

> пишувај бе одговор на соодветната порака ...
>
> еве што вика log-от:
> Output VGA-0 using initial mode 1024x768
>
> овој драјвер изгледа подржува xrandr 1.2 што значи можеш со командата
> xrandr отпосле да си смениш резолуција. Ако не...
>
> Xrandr 1.2 е супер, но има подруг начин на подесување на резолуции и сл.
>
> Според http://www.intellinuxgraphics.org/dualhead.html мислам дека во X
> конфугурацијата треба да ставиш:
>
>   Option          "monitor-VGA-0"  "Monitor0"
>
> во секцијата за графичката карта. А во секцијата  за мониторот:
>
>   Option "PreferredMode"  "1280x1024"

Незнам зошто, ама кога ќе се одлогирам, сменам корисник или палам pc мониторот
ми ја покажува пораката за автоматско исклучување, на nvidia не правеше така,
кога ми беше лоша резолуцијата исто проблем праеше сега резолуцијата е ок,
ова уште ме зеза, не е некој голем проблем ама да не ми се расипе мониторот :
(