[Ossm-members] Македонско огледало за OpenOffice

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Sun Nov 11 14:53:31 UTC 2007

Igor Stamatovski wrote:
> Сакав да симнам openoffice 2.3, ама гледам дека
> ftp://ftp.linux.cz/ е паднат.

Серверот е привремено паднат, оти ставаат нови хард дискови. Барем така
ми рекоа. Ако продолжи проблемот, ќе може да се разговара за мирор, мада
лично мислам дека нема да има потреба.
> Дали има можност, покрај убунту огледалото, да се крене едно
> огледало и за openoffice, ова примарно Владо во координација со Дамјан
> го прашувам пошто најверојатно он.нет пак би го хостирале тоа.
>
> Дополнително дали се води некој статистика (гугл аналитикс) за
> посетата на убунту огледалото?

Не ама може да се стави. За http://mk.openoffice.org имам статистика за
root и посебно за страната за симнување на 2.3 верзијата. Досега е
симната 128 пати.
> Мислам дека фали страница огледала на slobodensoftver.org.mk?
>
> Што мислите за ова? Ако има неколку гласа за ќе ја ставам ама
> ваљда откако ќе имаме повеќе од едно огледало :)

Е да :-)