[Ossm-members] задоцнети федора дискови

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Nov 19 10:12:11 UTC 2007

На пон, 2007-11-19 во 11:07 +0100, Jovan Kostovski напиша:
> Идејата е ок, но кажи колку ќе чини печатењето за да знаеме што да
> бараме/правиме

Епа мислам дека некој треба да истапи и да се пријави да го организира
настанов пошто сам нема да се организира. Ако не се пријавува никој
тогаш ќе ги однесеме по книжарници и во точка, дури и по компјутерски
фирми ако има такви заинтересирани да даваат Fedora7 со конфигурациите.

> Што побрзо толку подобро, затоа што со дисковиве сме една верзија назад, може е
> згодно некој да изгради и 8мица и да се види до кај е преводот ;)

Океј си е преводот ама веќе има 5000 изрежани дискови со Fedora 7 што
мора да се поделат.
--
Арангел
[w.ufo.linux.net.mk]