[Ossm-members] Лаптопи за поинтересна настава

Misa Popovik popmisa at gmail.com
Thu Nov 22 16:42:11 UTC 2007

On Thursday 22 November 2007, Toni Kostov wrote:
> Неинформираните грешат од што
> незнаат.

Неонформираноста не е оправдание за новинар. Како можам да прифатам некој што
има задача да информира, да ја оправдува својата некомпетенција со
неинформираност?

Да не ја шириме дебатата... тие што биле повикани од новинарите, дале изјава,
нема ништо лошо ниту спорно за тоа.

Тоа што јас се прашувам е следното:
1. До кога ќе се игнорира организација на луѓе кои се компетентни и сакаат да
помогнат?
2. До кога ќе се игнорира заедницата која индиректно веќе ги помага
имплементациите на проекти со слободен софтвер?