[Ossm-members] wrt54g

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Nov 27 09:29:46 UTC 2007

На пон, 2007-11-26 во 20:50 +0100, Vladimir Stefanov напиша:
> Стави си openwrt firmware (linux).

Не реплицирам на Владо, туку општо.

Не знам што сте запнале сите со мењање на фирмвер кога нема уопште да
помогне ако не се смени лозинката, ip адресата, ако не се стаи firewall
и не се изгаси ssh серверот на компјутерот. Сигурно некој телепатски не
му ги гаси процесите на човекот, или му ја знае/му ја дознал лозинката и
му се врзува преку ssh и му гаси или преку vnc или нешто слично.

Проблемот тука е лозинка, стандардно конфигурирани сервиси и
неконфигуриран firewall, фирмверот на рутерот врска нема со проблемов.
--
Арангел
[w.ufo.linux.net.mk]