[Ossm-members] usb

Aleksandar Josifoski josifoski at gmail.com
Mon Oct 8 03:37:52 UTC 2007

Здраво
десктоп компјутер што имам е само на кубунту 7.04
(стар некои 4г, 2GHz/128KB Celeron, MB MSI sis 645 Combo)

Едно постаро 1.1 усб што го имав на саат ниеднаш не ми направило проблем
со погорниот опис. Од пред некое време имам 4ГБ кингстон 2.0, префрлам
датека нешто што треба да префрлам, одам на работа, не ја бива.. Потоа
неколку пати за големи датотеки (имиџи префрлување по 2, 3ГБ оди
донекаде (значи работи на 2.0) ама прекинува..)
Ќе помислев дека ова можеби се случува само на тој компјутер, ама имам и
лаптоп dell insipiron 8200, кој па за жал има проблем со интерната
мрежна и тоа го решавам со usb2lan порт. Овде кога сум на интернет доста
нестабилна врска ми прави со мрежата, а бидејќи имам со лаптопот
лиценциран икспе home таму па се си тече како треба.

Таман го засакав кубунту
1) Дали има некој patch да се решат овие несакани нешта
2) Да барам постабилна верзија на линукс
2.1) Која вие би ја препорачале за некој еве да кажеме нов во областите
на open source